söndag 28 december 2008

Scrappad chokladask

En annan adventskalender jag följde var hos InkyWings. Där hittade jag ett bra tips på att scrappa en aladdinask. Jag har några tomma askar sedan ett eller två år tillbaka som jag har tänkt länge att jag ska fixa iordning, men hade inte kommit på hur. Och tur var väl det. Jag hade nog trixat till det, men inte så enkelt och snyggt som det här. Passade lagom att testa när det var dags att ge bort en present. Så nu kan jag äntligen sätta igång med de andra tomma som jag har när det var så här enkelt. ;-)



2 kommentarer:

  1. Fin blogg du har gjort här. Men vad är Altered?
    Du får förklara för en ovetande blev nyfiken.
    Gott nytt år.
    Marie

    SvaraRadera
  2. Tackar. Altered är när man scrappar lådor, askar, burkar, tändssticksaskar, böcker, flaskor. När man ändrar på lite allt möjligt man kan hitta på.
    Gott Nytt År.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...