fredag 15 maj 2009

Pysselmara

För några helger sedan anordnade vi en egen pysselmara och jag passade på att scrappa till albumet. Jag hann inte klart utan passade på att göra LO:n såpass klara så jag visste vad jag eventuellt skulle låna av de andra och visste hur jag skulle montera ihop dem senare. När idéerna flödar får man passa på att plocka ihop dem eller rita ner det.

Efter maran har jag monterat ihop två av sidorna. Har några stycken till halvfärdiga som kommer senare. Det är stört omöjligt att få bra bilder när man inte har en scanner utan måste använda kameran och nu orkar jag inte försöka mer så de här bilderna får duga.



En av pysselvännerna hade fixat en utmaning åt oss vilket var kul, men som jag inte hann med. Vi fick en låda att scrappa och jag vet iaf vad jag ska ha den till så det är också ett lite senare projekt. Det brukar gå ganska snabbt så snart man har bestämt ändamål och vilka papper. Med min beslutsångest är det det som brukar ta mest tid. ☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...