söndag 6 december 2009

Scrapliftat mig själv

Mina första julkort gjorde jag 2005 efter jag hade upptäckt den stora världen av stämplar. Hade några enstaka monterade sedan innan och hade gjort något enstaka grattiskort med hjälp av mönstersaxar och peeloff-klistermärken. Jag blev tipsad om pappersmässan och knallade dit. Efter fyra timmar som bara hade rusat iväg och några hundralappar senare var jag helt fast i "stämpelträsket". Så med mina första nya stämplar och några ark cardstock kom mina första julkort till. ☺

Tyvärr hann jag skicka iväg några innan jag kom på att jag skulle fota dem, men några hann jag med innan de postades. Häromdagen satt jag och bläddrade igenom mitt lilla bildarkiv och när jag fick se ett av korten som jag var extra nöjd med då kom jag på den roliga idéen att scraplifta mig själv. Kul att se hur man utvecklas eller är det kanske att man har hunnit skaffa sig en hel del prylar? ☺ Vet ingen annan hobby som skapar så stort habegär. ;-)


Julkortet 2005. Ni får ursäkta en riktigt dålig bild, men det går att ana.


Scrapliftat julkort 2009. Samma stämpel och samma layout.


1 kommentar:

  1. Du gör alltid så fina kort... Du är vekligen en inspration.
    KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...