lördag 23 oktober 2010

Färgläggning

Så här ser det ut hemma hos mig just nu. Har börjat att färglägga en massa olika motiv som man dels kan ha till julkort. Det är en bra träning när man vill lära sig att färglägga lite snyggare och övning ger färdighet sägs det ju. Alla mina figurer blir blonda för jag lyckas verkligen inte få till mörkt hår snyggt. Just nu snurrar jag runt lite på nätet för att hitta lite tips och trix för det och sedan är det väl bara att träna så det blir lite brunetter också. ☺













2 kommentarer:

  1. Vad roligt du verkar ha :) Och fint blir det också! Det är ju så kul att färglägga! Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint det blir! Jag kör ju fortf. med akvarellpennor, men har planer på att nån gång i framtiden testa ny teknik. Det är ju så stor skillnad och blir mycket snyggare som du gör det!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...