måndag 11 februari 2013

Hjärtligt bokkort

Återigen min dag att blogga hos Ninas Scrap och Hobby och med alla hjärtans dag som närmar sig har jag gjort ett bokkort med Charming Edwin från Magnolia. Det var första gången jag gjorde ett bokkort och det lär bli fler. Jag har länge tänkt att testa men inte blivit av men äntligen fick jag ihop ett. Jättekul!!

Charming Edwin är färglagd med distresser och lite stickles på blommorna och Crackle accents på hjärtat. Jag har skaffat mig Magnolia Doohickeys som troligtvis blir min nya favorit. :-) Till detta kort har jag dels använt lite av mina gamla papper jag har haft liggandes i några år. Tycker det är så kul när de plötsligt bara faller på plats och passar perfekt till ens alster.

På Ninas Scrap och Hobbys blogg finns mer att läsa vilka produkter jag har använt.






1 kommentar:

  1. I am FRED and i want quickly recommend DR NCUBE for a Job well done by
    curing me from the genital herpes disease that have be giving me sleepless night. if you want to contact him, Simply do that via email drncube03@gmail.com or 
    call/whatsapp +2348155227532
    he also have #herbs for
    #hiv/aids
    #cancerdisease 
    #fibroid 
    #diabetes

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...